Op stage in Tallinn! - Reisverslagen van Joyce van der Poel - WaarBenJij.nu Op stage in Tallinn! - Reisverslagen van Joyce van der Poel - WaarBenJij.nu

Op stage in Tallinn!

Lieve allemaal!

Na een hele lange tijd wachten, wachten en nog eens wachten is het dan eindelijk zover... ik ga op stage! En wel naar Tallinn, Estland. Een voor mij nog heel onbekend land, wat het extra spannend maakt.

Ik ga er stagelopen in het Swissotel Tallinn, een hotel met 238 kamers, iets buiten het centrum gelegen met voornamelijk zakelijke gasten. Ik mag meedraaien op verschillende afdelingen. Ik zal verblijven in een hostel wat door het hotel geregeld is.

Wat zal het brengen? Geen flauw idee, we zullen het zien!

Liefs, Joyce

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2012

Stockholm met Jan en Tallinn met J&J&D&L

04 December 2011

Varastatud telefoni

19 November 2011

Daar ben ik weer!

01 November 2011

Met 2 vingers in de neus…uhh in de taart

23 Oktober 2011

Leverpastei & de staart van een os...
Joyce

Actief sinds 17 Aug. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 19285

Voorgaande reizen:

10 September 2011 - 23 Januari 2012

Op stage in Tallinn!

Landen bezocht: